Muslimah Sejati Bukan Dilihat Dari Kecantikan Dan Keayuan Wajahnya Semata-Mata.

Wajahnya Hanyalah Satu Peranan Yang Amat Kecil, Tetapi Muslimah Sejati Dilihat Dari Kecantikan Dan Ketulusan Hatinya Yang Tersembunyi. Itulah Yang Terbaik..

Saturday 31 March 2012

Dia Wasilah Perubahan Hidup Ku..... Mawaddah Wa Rahmah.. InsyaALLAH...



Ya ALLAH Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.... Ketentuan MU Tiada siapa Yang Mengetahui... Kerana Takdir Itu Adalah Di Luar Fikrah Manusia Untuk memikirkan nya... Ya ALLAH... Aku Merasakan bahawa ENGKAU Menghadirkan Dia Sebagai Wasilah Untk Ku Menjadi Hamba Mu Yang Mu'minah.. Namun, Sebagai Hamba Yang Kerdil Dan Hina.., Aku Tidak Pasti Adakah Benar Perasaan Ku Itu.. Atau Cuma Bisikan Syaitan Kepada Ku Bertujuan Memberi Kelalaian.. 
Ya KARIM... Dia Banyak Membimbing Ku Ke Jalan Yang KAU Redhai... Dia Berkongsi Kebaikan Dan Agama MU kepada KU...... Dia Berusaha Mengubah Ku Kerana Dia Ikhlas Ingin Ku Menjadi Milik Nya... Yang Hanya Dengan Redha MU, Dia Menunaikan Nya... Ya Muqallibal Qulub... AKu Bermohon kepada MU.... Agar AKu Adalah Tulang Rusuk Nya Yang Bengkok.. Yang Telah Hilang Kerana Dijadikan Seorang Nisa' Daripada Tulang Itu... Aku Berharap Aku Adalah Tulang Itu.. kerana Aku Telah melihat Kesungguhan Nya Dalam Meluruskan Semula Tulang Rusuk Itu... Aku Mohon Ya A'zim.... Aku Adalah Jodoh Nya Yang Telah Tertulis Di Lauhul Mahfuz.... Dan Juga Yang Akan Bersama-sama Mencari Redha MU Di Dunia Bagi Kejayaan Di Akhirat.... AKu Ingin Mawaddah Wa Rahmah Bersamanya... Amin..... =')

No comments:

Post a Comment